26-augusti-2009

har precis kommit hem från fotbollsträning. gasnka jobbigt eftersom jag har sträckt mig baksida lår och har ont i halsen och är förkyld, okej jag skulle nog inte ha tränat. men missar för mycket träningar och det är jobbigt att missa träningar tycker jag.
skolan tar upp min fritid så det är anledningen för min kassa uppdatering. annars måste jag säga att skolan flyter på rätt bra, fast vi har fått ganska många läxor, och så var det skolfoto igår med, jag tycker inte om det. usch, hatar att at skolfoto för det slutar alltid med att jag blir dålig , jag hatar det, får hålla tummarna på att det blir bra i år !
sitter och ser på prison break med vickan, men proriterar duschen istället.




/ emelieisabelle

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ta det lugnt med låret i helgen ! Kul att jag fick din adress så jag kan hänga med i mina underbara elevers liv. Hälsa Vickan också !

2009-08-28 @ 17:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0