31 - augusti - 09

antingen är det fel på min dator eller så hatar blogg.se mej, det tog 10 minuter att logga in.
det är för långt, hade ju tänkt att lägga in ett sånt där snabbt inlägg för att jag behöver plugga o så
ska det där ta så långt tid, måste bara vara min tur.
spotify har ryck nu med, för nu går det inte logga in heller. och jag fattar inte vad dom skriver att jag ska göra
så det blir heller ingen musik.

har 5 länder och huvudstäder kvar , och dom ska jag kunna tills imorgon, men det ska jag klara. lite för långa läxor nu tycker jag. bara att härda!

imorgon är det handbollsträning som gäller för min del. redan pepp på det. älskar handboll. älskar mitt lag.
träningen börjar 20.00´, en sån där mysig kvällsträning.

innan jag glömmer, så håller jag på med ett uppdrag.
ändra header, och ny design kommer nog faktiskt också. inget färdigt uppdrag.
håller på med headern just nu så det dröjer väll några dagar innan det blir någon förändring, men håll utkik.

ska plugga lite etiopen, somalia, madagaskar och sånt, ni vet vart jag finns (mp)

live and love
/ emelieisabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0