4 dagar - en evighet .

jag vet inte varför jag har blogg,
för det är inte så att jag längtar till jag ska blogga,
utan det är mer  "pain in the ass"  för när jag sitter vid datorn och ska stänga av den,
det är då jag kommer på att jag ska blogga,
har oftast bråttom när jag sitter vid datorn,
så blir det alltid : just fan måste blogga, sen tar det en halvtimme för jag är usel på det.

har inte hänt något speciellt idag
vi sov över i stugan och sen sola och bada en stund
försöker få tillbaka min färg jag hade i början av sommaren,
ni vet när det var fint väder
sen försvann den när det regna varenda dag i typ 1 månad
så nu äntligen har solen kikat fram mellan molnen.
Så färg till liseberg är mitt nya uppdrag.
emelie har också börjat räkna ner tills vi åker.
4 DAGAAAAR ! helt galet underbart.

har invigt mina nya spring skor,skit bra, rekommenderar
fast dom var lite dyra, 700 :- men  det är det värt!
iaf, när jag invigde dom så dampa min mobil.
och ärligt talat så fort jag tar upp mobil så är det inte långt ifrån att jag slänger den i väggen.
den har helt damp, C knappen vet ni som man suddar med & VÄLJ- knappen och GENVÄGS - knappen,
 har typ dött, eller nått går inte att trycka på, hur fan ska jag kunna skicka sms, när det inte går och sudda så varje gång jag skriver fel så får jag skriva ett nytt sms, så det tar ärligt talat 10 minuter ibland, blir så trött på tekninska skit saker!

tror inte det blir något speciellt ikväll,
linnea är i linköping, olivia och emelie i lofta, madde med sebbe, och josse får jag inte tag på.
ska hoppa in i duschen nu, och plocka i ordning, efter mig ,

FÖRHOPPNINGSVIS får jag tag på josefine, annars blir det min kära vän SATC,!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0