ångest

blandade känslor hos mig, förut för några dagar sedan så längtade jag lite till skolan, men nu när somamrlovet är slut om bara några timmar då får jag ångest. det är så himla mycket saker som jag hade velat göra på lovet, saker som jag verkligen önskat skulle hänt, nu när jag tänker på det, att gå upp tidigt lägga sej tidigt läxor prov och inte kunna träffa folk på kvällen, usch vad ångest jag får, nu skulle det sitta fint med två - tre veckor till. men nej, redan om 5 timmar då är det måndag, faktiskt 4 timmar och 50 minuter. uuuuusch !


vet  inte om jag kan beskriva hela sommaren 09 med ord men :

den har varit blandat där med, vissa grejer som ja gärna hoppat över som gör mig så förbannad,
men också saker som jag aldrig trott skulle hända mej, saker som jag blir så lycklig av,  obeskrivlig känsla !

nu ska jag göra i ordning lite, sen kommer josefine

/ emelieisabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0