arg o glad.

kom hem från skolan en stund sen, och jag kan ju inte säga att det är kul. jag vill ha helg ! bakade chokladbollar nyss, det är tur att ngn har uppfunnit chokladbollar och sånt för annars hade inte jag klarat av skolan, nej usch nej.
ganska jobbig dag med 6 lektioner. och lunch jätte sent. men nu är den avklarad.

om rubriken så finns det inte så mkt och säga,
är så jävla förbannad just nu men ändå så jävla glad.
önskar jag kunde säga varför men det går inte. känns som jag bara skriver negativa saker i inläggen hela tiden, ska förbättra mig. eller rättare sagt ska försöka.

om 4 timmar kör vi på handboll och jag är pepp till tusen, inomhus träning, så underbart kul !

/ emelieisabelle. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0