dålig uppdatering, fullt upp med SATC

har inte bloggat på ett tag, har ingen direkt anledning till varför det var så länge sen jag bloggade, men jag skyller på sex and the city, har alla säsonger här hemma, alla! jag är som fastkllistrad i soffan när jag väl börjat titta, tror jag sett 12 avsnitt på två dagar, ja vet det är pinsamt det tycker jag med och det värsta är att solen har ju faktiskt visat sig lite då men jag kan inte slita mej från tv:n . igår träffade jag olivia och emelie det var länge sedan måste jag säga, dom tjejorna är saknade. på onsdag, på kvällen drar vi fem föhoppningsvis (om alla kan) tll SKÄNNINGE MARKEN, sjukt kul, missar fotbollen, tycker jag är lite synd, men hoppas på att träffa lite roligt folk på onsdag iaf. det vill jag!
hälften av det roliga att gå på skänninge marken är att träffa folk, tycker jag, folk som man känner!


Jag är rädd för att mista något som jag inte har
men något som jag vill ha, något jag inte kan klara mig utan.
Något som jag kommer kämpa för att inte mista.







JUSTE


dom är nya, jag tycker dom är snygga, dom kommer andvändas väl ,och dom är mina!

tack pappa



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0