fredagsmys.

äntligen är det helg. skolan är inte största plågan men ändå, skönt med helg.
blev att hoppa över träningen idag, tänkte ladda upp mig inför imorgon, så det blir mys med linnea. går till pizzan tror jag. alltid lika gott !
är riktigt nervös inför imorgon, fys - breddläger. jag kommer nog inte gå vidare men det känns bättre att ha försökt i alla fall. men usch önskar bara att det var över. fys i en hel dag ! men ska försöka vara lite positiv jag har ju fys med handbollslaget och så. och det känns så bra efteråt. antar att det är värt det.
är som vanligt fast här, men cyklade till city gross förut och köpte mat tills i morgon så ska gå och fixa i ordning det och packa och så snart. och sen kommer ju madde och olivia förbi en sväng och stannar och pratar en stund.

det känns så förbannat bra innuti nu .

/ emelieisabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0