handbollslaget, så bra !

sitter vid köksbordet och klockan är 22.33, för 33 minuter sen brukar min sov klocka ringa, nu sitter jag här och kan inte sluta. kom precis hem från handbolls träningen, trodde aldrig att man kunde sakna ett lag så mycket, men fy vad jag saknat det och hallen och att bara vara där nere, tack o lov att laget forfarande finns kvar !
nu är det mycket bekymmer med fotbollen, vi tycker det är jobbigt att åka tåg buss, buss tåg och vara borta hela dagarna, eller i alla fall jag, visst kenty är bra och man lär sej fotboll och så, men jag saknar mantorp, så in i den , tycker det var drygt att lägga ner laget, vi kunde ju ha försökt, för ni anar inte hur mycket problem det dyker upp för oss hela tiden. just nu  funderar jag på om jag ska borsta tänderna och krypa ner i min sköna säng, men datorn hindrar mej.
måste säga att skolan funkar faktiskt, väldigt långa dagar men så kul att träffa folk i rasterna, fast när jag tänker efter så skulle det inte sitta dumt med 2 - 3 veckor lov nu alltså, långa morgnar sena kvällar, och ut och träffa folk, men vi får tänka framåt, mot höstlovet, för igentligen är det inte så långt kvar, bara några plågsamma veckor och fullspäckade dagar. nu har jag i alla fall bestämt mig att det inte blir något med att träna pojkar -00 i år för min del, jag tror inte att jag i nu läget ens kommer hinna med allting, handboll, fotboll, skolan, konfiramtion, vänner o så. men det får bli ett senare problem, vi skjuter upp det lite, ganska mycket. tycker det är för svåra beslut att ta , jag är ju ändå bara fjorton, jag ska inte behöva ta såna beslut, inte än !

måste sova nu, annars kommer jag aldrig upp imorgon.

ganska långt inlägg ändå, bra emelie!

/emelieisabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0