handbollsträning, fyfan vad jag längtar

jag tror jag vet varför jag inte är sugen på att blogga
det är blogg.se :s fel.
hade inte inläggs sidan vart så tråkig, hade det kanske varit roligare att blogga?
Eller så ligger felet på mej, jag tror det.

jag måste vara beroende eller nått, för nu sitter jag i mitt rum, med höglurar, för att kunna lyssna på eminem.
linnea har gjort mej beroende av en annan låt nu med, glad att ha lite variation i hörlurarna.

O snart så, då kör vi på 8 :an , jag vet jag är sjuk, men jag längtar.

kom hem från träningen för ett tag sen, jobbig men det blir bra i slutändan, hoppas jag i alla fall.
 
nej måste konsentrera mej på låten nu,

/ emelieisabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0