kära bästavän.

jag mår dåligt över hur lite jag har träffat dig denna sommar, hur vi glömde bort våran 4 : årsdag. Du är den jag älskar allra mest, den som jag alltid kommer älska. Du är den som har mitt hjärta. du och jag vi hör ihop, allt fantastiskt vi har haft ihop, hur underbar du är, alla minnen som jag aldrig kommer glömma, du är min andra hälft. du är en del av mig, du har varit det i 4 år nu och du kommer alltid att vara det, du är som en syster, en tvilling, en soulmate. Om det skulle finnas ord för hur betydelsefull du är eller hur lycklig du gör mig, då skulle jag skriva en bok till dig, men du är så himla mycket mer. så mycket mer betydelsefull än vad ord beskriver så himla mycker mer underbar än vad ord kan mena, du gör mig så himla mycket mer lycklig än vad ord någonsin skulle kunna förklara, du gör mig så lycklig även fast du kanske inte tror det, o jag vet det jag hade inte klarat mig utan dej, visst jag hade kanske klarat mej, men mitt liv hade inte vart lika betydelsefullt, du kommer alltid va en del av mig, vad som än händer,  jag önskar jag kunde förklara hur älskad du är av mej men jag finner inte orden.
JAG ÄLSKAR DIG ! <3

    


    



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0