liseberg imorgon

jag skyller på min syster, hon lärde mej för ngra dagar sedan att se på prision break, så nu är  jag beroende av två serier, problemet är att nu är det svårt att välja vad jag vill se, men ska nog sluta för när skolan börjar som den gör snart så har inte emelie tid. Har äntligen hunnit träffa josefine nu när jag inte uppdaterat, gud vad jag saknar henne, så fort jag inte träffar henne, så har jag gått på stan med linnea och det behövdes, så nu är bara skorna som är problem innan skolan börjar.
för jag vill ha dom, men ärligt
700 :- för ett par skor, det är ju liksom ingen bil jag ska köpa, utan skor, tyg skor?!
400:- hade räckt tycker jag, men guuud vad snygga dom är, jag vill ha dom!

imorgon ska emelie försöka ta sig upp vid halv sju, kan bli problem men sen halv nio
då bär det av
MOT LISEBERG
galet kul!

nu ska jag göra i ordning tills imorgon, uppdateringen sker på torsdag för jag orkar nog inte i morgon natt.

/emelieisabelle






första gång jag såg på dej
och kände hur du såg på mej
då föll allting jag trott var sant
jag vet du kände likadant


du har mig. du har mig för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0