liseberg, resa man aldrig glömmer.

kom hem från liseberg runt 01.20 eller något, det har varit så underbart kul,
fick upp linnea i både uppswinget och kanonen, så söt var hon när vi stog där framme o skulle gå på, hela hon skaka,
det gjorde jag med första gången!
bussresan gick ganska bra, linnea o jag lyssna på when i'm gone hela vägen. så grymt bra !
det har varit så kul så det inte går o beskriva, men titta på linneeaerika.blogg.se så finns det bilder och sånt.
finns inget annat än att säga TACK, det var galet bra !


den här snuttan då, som betyder så grymt mycket för mig.
vet ni hur bra hon är ?



jag älskar henne, mest !


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR BÄST GUMMAN!

Tack för igår..

hade inte vart så bra utan dig <3

2009-08-13 @ 16:57:35
URL: http://linneeaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0