snabb uppdatering.nu

kommer en liten snabb uppdatering här för jag har inte riktigt tid, kom precis hem från linköping skulle egentligen träna fotboll som jag saknar, men fick reda på att det inte var ngn träning, när jag kommit in till linköping så gick på stan en stund, en tröjar rikare, glädje hos emelie!
Packar lite nu för vi ska till min sommarstuga vet inte riktigt hur länge vi ska stanna, men jag ska ordna så jag kommer hem på onsdag i alla fall, för då vill, SKA jag till skänninge marken, med förhoppningsvis alla brudarna. det kommer bli så jävla kul, längtar nått enormt. nej nu måste jag gå och packa färdigt så vi kommer ut till stugan.


/ emelieisabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0