söt tjej till höger, söt hund i mitten.

sitter hos olivia, ni vet den där tjejen som aldrig uppdaterar sin egna blogg. ser på "love dosen't cost a thing" det  måste nog vara femte gången jag ser den nu. och kan fasktiskt erkänna att efter fyra gånger så är den inte så bra längre. finns liksom ingen mening med att se den. ska försöka övertala olivia att baka choklad bollar, hon är inte lätt att övertala ska jag säga er. men jag och emelie försöker. skola och träning i morgon sen på kvällen vet jag inte, blir ut eller något. sen på lördag så ska linnea och jag sitta i seket i handbollen, ganska tidigt, får lida helt enkelt. 
 
övertala olivia står på mitt schema nu,
slänger in en bild när jag håller på .




Kommentarer
Postat av: Anonym

emelie, jag säger som din syster sa till mig, ta bort snälla.

2009-08-27 @ 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0