tre flugor, i en smäll.

nu har jag kommit hem från sommarstugan, har inte gjort så mycket igentligen solat och badat, min kusin och min moster kom ut igår och bada och sov över en natt, vickan och jag gjorde bort oss helt, haha..
jag måste bara säga en grej att igår såg vi på HAJEN 3, och jag har aldrig i hela mitt liv sett en mer misslyckad film ! herregud :o, och det jag inte fattar är att hajen 1 är verkligen skit verklig, hur kan då en film som gjorts efteråt bli så misslyckad, det är ju då man tycker den borde va så himla mycket bättre, men nej! man såg så himla väl att det var dit klistrat, hajen och allt, jag blev i alla fall förvånad.




nej nu får jag panik för nu måste jag göra mej iordning
sen jävlar!

SKÄNNINGE MARKEN  !

(mp)

/ emelieisabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0