bråttom..

helg redan, det känns otroligt bra faktiskt. just nu längtar jag till höstlovet. förstår ni att jag, emelie ska till Camp nou, där alla stora fotbollsspelare spelar fotboll. gud vad jag längtar. att se barcelona live, och jag är inte färdig än, jag ska gå på stan med, i madrid, jag har redan börjat spara. är uppe i ungefär 117,50 :- , det är en början!
fredag idag, eller det är inte så långt kvar på fredagen men har tränat fotboll idag, och bara slappat det är skönt det med. men imorgon ska linnea och jag sitta i seketariatet, det blir nog bra. måste hjälpa till på hadnbollens dag. vi är bra på att skämma ut oss, så undar hur många gånger vi kommer trycka på fel knapapr i morgon. det återstår att se.


jag älskar dig mest, min bästa tjej.


vet ni en till sak, sa ju att jag skulle ha converse skorna innan skolan börjar. men har jag dom än ? NEJ...
gud vad jag önskar att jag hade dom.
 
hinner inte mer för nu ska jag in till linköping och hämta min syster, hon är på nollning, passar henne för hon är en nolla , en älskad nolla :)


puss / emelieisabelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0