-

Jag  känner mig ungefär som nya kenza eller nått, har helt plötsligt värsta blogglusten?
3:dje inlägget idag juh. Hur är det man säger, kors i taket.

Nu är i alla fall packningen klar och det känns väldigt skönt, packat för ungefär två veckor känns det som,
Har också hunnit med att träna lite med emelie, veta rundan o styrka, och även fast jag fortsätter att springa och så, så är jag ändå trött i benen, eller rättare sagt trött i allt som går att va trött i, bra tränad! (y)


Hoppas också att ni ser min nya header o sånt, min syrras förtjänst.
Du är guld värd ^^

bra låt :

Paulina - Give me a call
Janet Leon - Heartache on the dancefloor
Janet Leon - Let go
michael jackson - thriller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0