donken med bruudsen.

Vi började ungefär att cykla till donken vid fyra, mötte linn så stannade och prata med den sakande ungen
sen åkte vi iväg, min cykel dampa innan vi kom till sya så fick emelie laga den, fasst hon lyckades inte, fick cykla på ettans växel hela vägen vet ni hur jävla jobbigft det var? Jag var typ död kände mig som en mupp.
Vi var väll framme vid donken efetr typ 1 h 30 minuter , sen när vii cyklade hem så lyckades maddes styre fastna i mitt så vi inte kunde sväng så vi ramla ner med cyklarna på vägen, och jag klämde foten i alla stångar på cyklarna och fyfan  vad ont det gjorde, och madde skrapa upp halv armen, men kul var det fan ;) Sen pajade linneas jävla stöd den typ ramla från cykeln så försökte emelie laga den med, skönaste kommentarernma, emelie: Den är nästan inne, Linnea: jag kommer, vet inte om det bara är jag som missuppfattar en sån grej, men gud vad jag skratta, klockren (y) 
Sen drog vi ut i mantorp och sen åkte till statoil och köpte flöt, madde och jag funderar på att dygna, men vet inte om ögonlocken håller med, tänkt att v ska sova på olivias altan, men det brukar sluta med att vi hamnar i soffan där det är varmt, jag tycker dagen var den bästa på sommarlovet, trött på att bara vara hemmma och inte göra ett skit, det gör jag jämt, nej nu är det tamejfan slut på det.

Emma holgersson, även fast så mkt har hänt mellan oss så älskar jag dig, det har jag alltid gjort, efter allt vi gjort tillsammans.


Kommentarer
Postat av: E

Jag saknar & älskar dig <3

2009-07-21 @ 13:57:00
URL: http://emmaholgersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0