du är min andra hälft.

Jag måste bara säga en sak till, jag älskar twilight 1 , 2 och 3, deras ord får mig att tro på lyckliga slut.
Jag gråter av orden, dom går direkt in i hjärtat, om ändå livet vore så, när lyckliga slut finns, för alla.
Det är som jag kommer in i en annan värld när jag läser, där kärlek, och lyckliga slut, och inget ont finns, och om ett enda litet bekymer kommer upp så löser dom det, tillsammans, för när dom har varann så är dom som lyckligast. Och det finns inget, inget som kan komma emellan dom, för dom älskar varann, så länge dom båda andas.

          

Kommentarer
Postat av: rebecka

emelie!

har du de böckerna hemma ? :)

kan jag låna de isf ? puss baby

2009-07-24 @ 14:35:05
URL: http://rebeckaamelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0