Fantastic five.

Sitter här i min säng och klockan är 10.52, har precis vaknat och pratat med linnea men skulle vilja sova ett tag till men det går inte riktigt som man tänker sig, det har jag märkt. Idag blir en sån där rastlös-vet-inte-vad-jag-ska-göra dag, ända till fyra :o Jag hatar såna dagar och när det regnar på sommarlovet är det fööör mycket såna dagar. Ikväll cyklar vi 5 tjejer på varsina cyklar, förbi sya, igenom mölby och ända till donken :o Det kommer bli så jävla kul, vi har kul vi 5 !
Jag älskar oss, nu var det ett tag sen alla var samlade men nu jääävlar!
Frukost låter fint just nu, för sen måste jag till mormor och morfar och lämna cykeln som dom ska laga, :)

/ emelieisabelle


Kommentarer
Postat av: E

kul att ni är samlade..

2009-07-20 @ 15:02:24
URL: http://www.emmaholgersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0