jag slutar aldrig att förvåna mig själv.

vet inte vad det är för fel på mig just nu, klockan är 01.26 jag är trött men jag lägger mig inte, o man brukar oftast göra något kul när man inte vill lägga sig, men vad gör jag, jo jag tittar igenom min egna bilddagbok ända från 2007, vad håller jag på med? det är inte direkt så att jag aldrig har sett den, för den är ju min egna, det är ju liksom jag som lagt in alla bilder, jag har redan sett dom. ändå fortsätter jag ? 

nej nu ska jag försöka orka gå upp från sängen ut igenom mitt rum gå 2 meter ungefär in till toaletten och borsta tänderna, en stor ansträgning, en för stor!

godnatt, vi försöker / emelieisabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0