SNYGGAST!

Du är snygg, o snart ska du bli min.







Nu skulle jag kunna skriva ett låångt inlägg, men jag orkar inte, eller jag ska försöka. men alltid när jag skriver långa inlägg så skriver jag saker som ingen vill veta. Vaknade för en timme sen eller nått, blev ganska sent igår kväll o det är jag inte van vid, satt vid datorn halva natten.Var med josefine innan vi gick bara runt och prata, det är så skönt att bara gå runt o prata. väntar på linnea gör jag nu, det tjejen tar ett halvt år på sig, för nu jobbar hon, hon gör något hela tiden,  skulle fråga henne om hon ville hänka med till mjölby måste hämta legget o så får vi väll se om vi hittar på nått i mjölby sen.

Får se om vi ska sova eller inte, o imorgon blir det på dan om det går saknade olivia, men det är inte säkert. Den tjejen är också saknad.


Josefine krich, man kan inte få nog av dig.


 




Nu känner jag mig duktig, skapligt långt inlägg + 2 bilder, kors i taket.

Ska göra mig i ordning nu, o fortsätta vänta på linnea


love / emelieisabelle



Kommentarer
Postat av: Linnea

tröjan var jättefiiin, jag vill ha min nu! :D<3

fast min är ju inte likadan.

2009-07-30 @ 13:56:31
URL: http://linneeaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0