söndag 19 juli

Dagen kan bli lite svår att förklara , mycket har hänt, både bra och dåligt, men efter jag kom hem från smögen så åkte jag direkt till linnea, körde fotboll o myste med sally. Sen efter en stund kom emelíe o vi gick ut och gick till macken, hyrde film.
Sen drog dom hem och såg på film så jag och josse gick runt i regnet hela kvällen, träffade ngra så vi stod och pratade hos dom en stund, så nu kom jag in för en stund sen, märkte också att rubriken inte stämmer längre, känner också attmitt huvud börjar bli tungt och trött. Mycket har hänt den senaste tiden plus att jag inte fått så mkt sömn så jag behöve nog sova nu, ska juh också orka att cykla till donken i morgon med, emelies bra kondis bara (y).
 Tänker inte nämna dom dåliga sakerna nu eftersom jag precis blivit glad över en sak som jag aldrig trodde jag skulle få höra, ni anar inte min glädje.

Kom på att jag fick med mig ett par foppisar och ett linne från semstern, det duger  :P

/ emelieisabelle.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är lugnt gumman, min kondis är också sämst nu, så vi kan köra i 5 km/h. Det räcker.<3

2009-07-20 @ 10:07:31
URL: http://www.linneaerika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0