söndag 26 juli

Jag har funderat och kommit fram till att INGET  blir som man tänkt sig, allt vore så mycket lättare om det blev som man ville, men självklart så händer det något som gör så det inte blir så, Skulle ha träffat linnea idag men för lite tid så det blev inget.. åkte istället till stugan och städa och greja lite, varmt och jobbigt. Imorgon åker jag o olivia till Loftahammar en stund kommer hem på onsdag o då ska jag äntligen träna fotboll om det är ngn träning då.

Har längtat, men nu krockade det med loftahammar och så,

Nu ska jag hoppa in i duschen o göra mej i ordning, för ikväll då ska jag ut, med josefine och förhoppningsvis några fler, tummen upp på det ! :)



all the love i give, I give it for you.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Synd att det inte blev loftahammar :(<3

2009-07-26 @ 22:08:44
URL: http://oliviawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0