sötan är saknad.

Som jag sa tidigare så blir inget som planerat, det blev inget Loftahammar för anton blev sjuk, synd tycker jag men ett plus är att jag inte missar fotbollsträningen ikväll.
Tar tåget 16.14 så lite tid har jag till att packa o stoppa i mej nått. Martin är här utanför o målar trappen så ensam är jag inte, efter träningen kommer pappa och hämtar mig i mjölby och så åker vi ut till min sommarstuga, i två nätter.
På onsdag kväll kommer familjen kirch ut till vadstena och vi ska äta lite, funderar på om jag ska stanna i stugan en natt till eller om jag hänger med josse hem, det skulle jag kunna faktiskt.

Vickan och jag tog en sväng in till stan och kom hem med en klänning se på hennes blogg 
och ett par örhängen. Jag nöjer mej med det.

Saknar min linnea, hoppas vi kan träffas på torsdag eller nått.









Älskar henne.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag fick ju inte lägga in en assöt bild på dig!

då får väl inte du lägga in en asful på mig ? :O :D

älskar dig, saknar dig med<3

2009-07-27 @ 15:26:57
URL: http://linneeaerika.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du är as söt gumman, finns ingen sötare<333

2009-07-29 @ 22:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0