tidsfördriv.

HUR
Svarar du i telefonen: hej det är emelie eller hej
Gör du när du är kär i fel person: det får väll in te hända
Tycker du om gul-bil-leken: nej jag hatar den, alla slår mig
Mycket pengar har du i plånboken just nu: inget i just plånboken
Mycket är klockan: 01.55
Många kontakter har du på msn: orkar inte titta 
Spenderar du en regnig dag bäst: framför datorn i mjukisbyxor

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står det?jaa :D :D :D josefine kirch

Pratar du med på msn just nu? ingen
Ringde dig senast?  josefine
Pussade dig senast? mamma
Vill du kasta en sten i huvudet på? hm vene.
Saknar du mest just nu? solen  ofc!
Ska du träffa imorgon?  inte bestämt
Sov du med senast?emelie
Vem fick du senast sms av? josefine

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: nej
Druckit så du spytt: nope
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: ja sportscamp
Gjort en bakåtkullerbytta: aa
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja
Haft träningsvärk: aa
Önskat att du var det andra könet: kommer inte ihåg
Har tänkt din kompis i rosa kanindräkt?  när jag läste texten 



TIO SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG

#  har haft världens största glugg
#  jag älskar garage  lukt
#  jag hatar näsblod
#  jag hatar öppna klassrum i skolan.
#  jag hatar när folken sitter med benen i korridoren.
# jag har en av sveriges osmartaste kompis.
#  jag hatar att vara dålig¨
#  det var en på mitt dagis som bet mig hela tiden.
#  jag hatar snus.
#  jag rev min syrra när jag var liten :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0