torsdag 23 juli 2009

Sitter i soffan och ser på nyheterna fast igentligen ser jag inte på nyheterna för jag kan inte göra två saker samtidigt om datorn är en av grejerna, det är konstaterat det går inte. Sitter här och är lite smått förbannad på all skit som händer i lilla mantorp just nu, ärligt talat jag får fan ryck på skiten asså, har sån jävla lust att slå någon eller skrika rakt ut för trött på skiten det är jag!
Har precis sprungit veta rundan, jag måste faktiskt säga att jag är stolt över mig själv och min tid, har också badat och så, sen nu när jag har bloggat färdig så blir det bröllops duellen, och sen ut en stund med kirch, om jag hinner och klockan inte blir för mycket. Antar att vi går runt i mantorp, för det gör vi jämt. En sak som jag är glad över är att michael jackson finns på min mobil, ni anar inte min glädje, den är enorm, för nu är det inte lika plågsamt att ut och springa, michael jackson du är och kommer alltid vara i mina hörlurar, du är min dagliga drog. En annan drog jag har är twilight, ärligt talat det finns ingen bättre bok, har ni inte läst den, så gör det för den rekommenderas.

Imorgon hoppas jag på lite sömn för i natt så drömmde jag en så lustig dröm så jag låg vaken nästa hela tiden, men det konstiga var att det inte var ngn mardröm utan det var en bra dröm, riktigt bra dröm, men ändå så kunde jag inte somna, i alla fall,  sen ska jag träffa min älskade linnea, gud vad den tjejen är saknad, har inte sett henne sen i måndags och det är långt för att vara oss, blir nog ett litet inlägg då.

puss / emelieisabelle.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0