nu är jag lycklig, det känner jag.

Igår: Försökte att ligga i solen en stund för att bli lite brun till skolavslutningen,
som jag också fått reda på att den är på min födelsedag,
sen ringde emelie mig och hon kom hit för att ta premiärdoppet för i år,
21 grader riktigt skönt, vet att det blev ganska sent premiärdopp men bättre sent än aldrig.
Sen kom emma och vi tittade på film och melodifestivalen,
som inte gick sådär jätte bra för sverige men vafan.
Ut vid tolv ungefär och träffa lite folk och sen in och sova.
idag så skyndade vi in till stan och strosa omkring där i några timmar och ikväll blir det tvn.


Det är när jag är i närheten av dig som jag är lycklig.


// emelieisabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0