ännu en mindre "jobbig" dag avklarad.

jag är faktiskt ganska trött på att alltid ha någonting inplanerat efter skolan.
så nu avbokar jag allting. fast jag måste ändå plugga engelska & fysik.
imorgon har jag bra planer inbokade där emot. Ska sluta en timme tidigare för att köra fotboll med konfan i morgon. och sen ska jag efter fotbollen åka till mina kära vänner och säga farväl.
för dom där rika ungarna åker till gran canaria på fredag. Lämnar oss i regnet, det är faktiskt drygt.





jag saknar er så fort jag tänker att ni ska åka.
jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: olivia wall

saknar dig redan även fast jag inte har åkt än!

fatta då vad jag kommer sakna dig när jag har åkt...



Älskar diig Emelie<3

2009-11-11 @ 19:45:21
URL: http://oliviawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0