but i can't take it, i don't understand.

har lyckats uppdatera 2 inlägg idag utan att behöva uppdatera?
det går inte ihop sig.
madde och emma var nyss här.
eller nyss 2 timmar sen.
Försöker att slå husseins rekord på crazy taxi, men det är ju så in i helvete svårt.
emma är sämst hon är typ 7:a medans jag är 2:a.
suck on that.
ingen sov morgon i morgon, ska till älskade andreas kyrkan 09.30. kuul, NOPE!
ska vara lite social mot min pappa sista minurtarna innan jag är social till min säng, o mina underbara drömmar. mindre underbart att vakna sen.

har en och samma mening på hjärnan:
if you're not the one why does my heart tells me that i am.
vet inte ens om jag sjunger rätt eller hur den går sen, men den sitter fast.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0