det svåraste att skriva, RUBRIKEN !

jag har tänkt på en grej

Dör bakterier av värme? För om dom gör det ska man ju tvätta händerna i varmt vatten när man är sjuk iställef för kallt som man igentligen brukar göra. Då kanske man är sjuk kortare. Eller bildas det mer bakterier i värme?
Jag vet att vi har gått i genom det på biologin men jag kommer inte ihåg. Men om det bildas mer i värme, varför ska man då dricka VARMT te/ vatten när man har ont i halsen ? Lite irriterande för jag kommer inte på hur det är.

Rätt så slapp dag idag. Nu är spotify på , på högsta volym. Sen blir det att tvinga in lite "narkotika" fakta i huvudet. Sen ska jag till handbollsträningen, har saknat dom nu. Det värsta är att jag inte kan träna idag. Har fortfarande ont i halsen, eller det kom tillbaka så satsar på att träna i morgon.

Förresten måste jag bara säga att jag älskar att jag ominstallerade spotify, för nu älskar jag min spellista. Jag tror faktiskt att jag är beroende. För om jag inte lyssnat så blir det typ , ska bara logga in på datorn och lyssna lite, det hinner jag. Det måste va beroendeframkallande.
Nått däremot som inte är beroendeframkallande är att plugga. Det kanske vore bra om det var det. Då skulle ju typ alla ha MVG. Fast då kanske alla hade suttit typ hela dagarna o bara pluggat. Kanske på helgen med? Inte riktigt det man vill kanske.

Slänger in en bild på vickan, bara för hon kan va snäll ibland.



Kommentarer
Postat av: LINNEA

TVÄTTA INTE MED VARMVATTEN;

DOM ÄLSKAR DET!

2009-11-03 @ 20:45:34
URL: http://linneeaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0