Farmville högst prioriterad.

Anledningen till varför linne skrev ett inlägg är för att jag körde farmville. Och hon tjata om att jag inte uppdatera, that's way.
Jag har för mycket föra tt hinna med bilddagboken, blogg, facebook och farmville. Så bloggen är tyvärr inte högst prioriterad. förlåt. Men hade tänkt att ge er ett långt inlägg här så jag slipper updpatera mer, kasnke ett litet framåt kvällen. Beror helt på vad jag väljer att så på min farm, haha känner mig värre än josef, o då är det illa.

Fredags: Åkte och köpte farsdag - present som är idag förresten. Skulle också köpt min ring som jag tappat bort, men som vanligt när man vill ha nått så finns den inte eller så är det inte rätt storlek. Var på kvällen med madde, olivia och emelie. Olivia och jag hade ett uppdrag : lana farmville på natten, 01.30 banga olivia, det var dä uppdraget förstört. För jag tänkte ju inte sitta uppe själv.

lördag : Efter många om och men så åkte jag till emma. läste emmas dagböcker från förr och såg på 17 again. o jävlar vad förvånad jag blev när vi läste böckerna, men jag tror jag hoppar att berätta det, för emma dödar mig då. Men tror hon förstår vad jag menar. HAHA , emma jag skrattar forfarande. 
 
än så länge så har min söndag varit som vanligt, altså som söndagar ska va. Städat (på min mammas begäran, inte självmant.) Firat pappa som man i oförsig inte gör varje söndag . Läst min klassiker, har 1 ½ bok kvar. Suttit vid datorn, kollat på film. Och sen 17.00 ska jag ner och sitta vid seket, P 96 kör. Inte der roligaste men ja får ju pengar för det, alldeles för lite. Morgon dagen börjar med sovmorgon, det uppskattas.

ska äta och skörda. Ses sen.

/  emelieisabelle

Kommentarer
Postat av: LINNEA

aha, jag trodde jag var högst preoriterad.

Men man kan ju ha fel.

"suck"

2009-11-08 @ 21:56:53
URL: http://linneeaerika.blogg.se/
Postat av: LINNEA

puss

2009-11-08 @ 21:57:49
URL: http://linneeaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0