inte så farligt...

var min första tanke när jag kikade på min blogg....tills jag kom till bilderna. olivia varför kom bilden på ekorren upp i huvudet för. Föreställ dig bara att du är ekorren, så är allt på sin plats.
Som muppen sa så har jag varit på fotboll med konfan, eller rättare sagt jag har kört fotboll med konfan. Sjukt kul måste jag ju säga träningen och dom andra, allt med andra ord! Måste hoppa in iduschen nu, ska vara klar om 20 min, och har jag börjat än? nej. 18.00 då ska jag ta mitt farväl av olivia & madde. För sen åker dom till regn i en vecka, jätte avis (a).

Tack vare att olivia "tvinga" mig att komma och fika så måste jag gå upp tidigare för att plugga engelska och göra matteläxan, älskar dig så jävla hårt olivia.

FÖRKLARING VARFÖR JAG TOG UPP EKORRE : Häromdagen skrev jag min svenska recension på 4 sidor. Och då laggar datorn sönder så det håller på att tryckas ner, självklart hade inte jag sparat uppsatsen. Så ni kan ju tänka er hur ni skulle må i den situation, as förbannad! Så lät ilskan gå över linnea. Och vi börja babbla på om olika sätt som skulle vara gött att döda en ekorre på, anmäl mig inte nu men vi gjorde det aldrig.
t.ex ta tag i huvudet och vrida det tio varv så det knackar till, köra ekorren i mixern och sen dricka upp den, platta den så den blir stekt och sen äta upp den....ja ni kan ju tänka er hur det fortsatte ?
o där fick ni förklaringen och ett inlägg. Hörde hur duschen ropar fast duschen ropade faktiskt inte de är under "reparation" så badkaret ropade .

/ emelieisabelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0