negativt + positivt

jag måste öppna mitt hjärta nu. Jag vet att min blogg är väldigt "negativ" men det är ju min blogg och jag vet att det inte är så många som läser den. Men det är så skönt att skriva av sig lite, det lättar.
Jag är väldigt deppig o ledsen nu för tiden, vissa kanske tycker att jag överreagerar, andra kanske förstår mig. jag ber inte om medlidande. Det ända jag försöker beskriva är hur jag känner, för jag tycker det är skönare. Givetvis tänker jag inte berätta precis allt, för det går så mkt rykten här i mantorp så det är nog bäst att den stannar hos mig. Men jag är trött på att leva i att alltid försöka dölja det som finns inom mig.

Jag försöker hela tiden visa hur jag känner, just för att han ska förstå. Eller åtminstonde visa ett tecken. Antingen räcker inte jag till , eller så förstår han inte hur väl jag försöker hela tiden. Och jag vet så mycket väl, att hur jag än försöker så räcker jag inte till, för jag är ínte tillräckligt bra. Och jag är trött på att vara tjatig hela tiden, för min mening är inte att vara tjatig, bara att försöka bevisa vad jag känner även fast jag vet att du inte förstår.
allt jag önskar är att det skulle vara som i somras, den tiden jag var lycklig. Om det bara blir som då, så svär jag att jag tar vara på det mer dän här gången. För det är trots allt då jag var som lyckligast, det var då jag var lycklig.

Men det som gör att jag kan vara glad på utsidan , det som gör mig lycklig på ytan. Är att jag alltid har min tjejer som stöttar mig, och ni vet själva vilka ni är, för det är er jag berättar hur jag känner för, det är ni som vet hur det ligger till. Och har jag inte er, då har jag inget. Ni gör mig glad och ni får mig att må bra. Ni är min lycka, mitt ljus min evighet. Ni är underbara alla ska ni veta. Och jag lovar att jag alltid kommer finnas där för er, så som ni alltid finns där för mig. Jag älskar er så otroligt mycket. Så mycket så ni anar inte. Ni förstår nog inte hur mycket ni betyder i mitt hjärta.  jag kanske inte visar det tillräckligt mycket , och det kanske ändå inte räcker till för att ni ska förstå, men inte ens ord beskriver så mycket ni betyder för mig. Och alla udnerbara stunder vi haft tillsammans, inget slår det vi har tillsammans. Jag älskar er, jag älskar er över hela mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: LINNEA

Kan jag bara kopiera texten eller typ studsa tillbaka den till dej?

För det är det jag vill att du ska veta.

Tänk dig att jag har skrivit texten till dig! <3

kunde inte sagt det bättre själv!

2009-11-03 @ 20:44:06
URL: http://linneeaerika.blogg.se/
Postat av: LINNEA

skickar tillbaka texten till dig, för så mycket betyder du älskling.

tänk dig att det sista stycker är från mig till dig.

2009-11-03 @ 20:46:32
URL: http://linneeaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0