Olivia bloggar lite!

haha emelie tror att jag ska ta en bild på hennes blogg men jag råkade bara blogga lite istället!
Emelie är lite avis på mig och madde för vi ska åka till Gran Canaria på fredag men hon säger att hon inte är det men jag vet att hon är det. Ne nog pratat om det kommer sakna henne jätte mycket imorgon kommer hon hit direkt efter sin konfa för att hon kommer inte klara sig utan mig eller vad det inte så?
Och jag har bestämmt att Emelie ska blogga åt mig när jag är borta, hoppas jag(L)

Ne nu orkar inte jag skriva mer men här kommer lite bilder på snyggingen!

Fattar inte hur söööt man kan va alltså<3


döda mig inte nu men du måste juh vissa att du har humor!<3333


mys på balkongen<3

Jag älskar dig Emelie Isabelle Gunnarsson!



// Oliviawall.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0