PÅ LÖRDAG ÄR DET KLADDKAKE DAN.

hej.
Haha jag kom på att jag aldrig skrivit hej i mina inlägg.
HEJ HALLO HOLA GUTEN TAG.
sådär.
egentligen skulle vi inte ha några läxor. Men jag kände att jag hellre tar igen alla läxor o prov ja missa när jag var sjuk nu, än att ha massa sen. För sen är ju det ända att höööja betygen inför slutet av terminen.
Så jag har varit duktigt. Pluggat so för jag ahr alkohol-förhör i morgon. Sen har jag också pluggat engelska för jag har engelska - prov på fredag.
När pappa kommer hem sen så ska jag till city gross. Men jag tror inte jag är så mycket till hjälp, hittar inte alls nu när dom byggt om.
Spelade in Desperate housewifes igår för det missades. Så mums på att jag ska titta på dä och sen grey's anatomy.
En annan dålig grej är att jag tränade igår vilket jag kanske inte skulle, börjar känna av halsen, IGEN.
Gud hatar mig, eller i alla fall tycker lite mindre om mig, eller så förtjänar jag det, buhu. Men min hemkunskap lärare hatar mig där emot, bra för betyget. Men va fan blir så jävla förbannad liksom ofta jag får göra läxförhör om jag var sjuk när vi gick igenom det? Och sen frågade ja typ as många i klassen om vi hade nån läxa o om dom säger att vi inte har det så är det ju klart att jag inte går och frågar henne, så nu fick jag göra det där jävla läxförhöret, väldigt bra o så eftersom jag fick omläxförhör på läxan innan, hahah alla utom två i klassen fick dä. Nej för jag ska ha godkänt i hkk det är en sak som är säkert ! och jag skiter i att hon hatar mig, dä får hon väll göra, tänker ändå inte fjäska för henne.

nu får ni ett hejdå med

HEJDÅ GOODBYE ADIOS TSCHÜSS


Kommentarer
Postat av: LINNEA

uppdatera bloggen skitunge!

2009-11-06 @ 21:28:45
URL: http://linneeaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0