puss puss puss

jag har noll lust att blogga, ändå måste jag blogga på tre olika bloggar. Dom får  ta o komma hem nu så jag slipper blogga hela tiden. Är verkligen så trött man kan bli just nu, och ont i röven har jag också , för att jag suttit vid datorn för länge. Ska ta i tu med tyska glosor och läsa so:n snart. men orkar inte än. I morgon är det utvecklingsamtal som gäller 15.00, kan se min lärares ansiktsutryck när hon läser min hemkunskap PODB slit ut mitt hjärta, det gör nog minder ondare.
jag suger på det här med bloggandet så drför slutar jag mitt inlägg här, har ändå inte något nytt att komma med.
jo förrsesten match i morgon mot ljungsbro, pepp !

puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!



Hoppas du har haft en superhärlig helg!



Just nu kan du kolla in två olika intervjuer, med två killar, i en intervju om tjejer/tjejkroppar, och en annan intervju om killar/killkroppar. Tyck till! vad är din åsikt? Vad tycker du ? är 6-pack viktigt?



Klicka dig vidare till min blogg och läääs :D

2009-11-16 @ 19:59:28
URL: http://luclious.blogg.se/
Postat av: sofie

riktigt fin blogg ! :D

2009-11-16 @ 20:09:31
URL: http://litenbrunettt.blogg.se/
Postat av: Maja

fin blogg! :)

2009-11-16 @ 20:45:10
URL: http://bytheside.blogg.se/
Postat av: ingrid

hur var mitt ansiktsuttryck ? som du förväntat dig ? samtalet fixade du bra tycker jag. du är ju en toppentjej.

2009-11-17 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0