rebus





jag hade bara en grej att plugga på idag, narkotika.
Vanligtvis brukar jag ha 1000 saker att plugga på, kanske inte tusen men ibland kan det faktiskt kännas som det. Så kors i taket : vilket förklarar min rebus.
Hahahah fiffigt va.
Nu blir det msn & premiären av ullared.

Är lite spänd över ullared- programmet. För när jag var i ullared så spelade dom in serien och så riktade dom kameran emot mig när jag skulle gå ut från prov hytten, men tror ni inte att man får lite panik när dom helt plötsligt riktar kameran i mot mig, det var ju liksom kanal 5. En ganska stor kanal. så jag fastnar med galjen i dörren. Hoppas verkligen att min tabbe inte kommer med.
Får se om jag kan pusta ut sen efter programmet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0