when love takes over.

kör ett snabbis på dagen.
Idrott , körde handboll. inställd fysik lektion, igen. mat. so , såg på film. tyska, hjälpte till med grejer till öppet hus.
rätt slapp dag ändå. Ska äta lite glass innan träningen och läsa lite svenska. Känns som jag nästan bara pluggar nu för tiden. Men snart kommer vinterbetygen ut och jag har lovat mig själv o emma att vi inte ska ha några halvbra resultat. okej hkk är okej, för det är inte mitt fel att hon hatar mig & fysik med, för det har jag haft svårt med ända sen i sjuan o det blir ju inte lättare när hon jämt är sjuk. Okej det är skönt när lektionerna är inställda.
ska äta upp min glass . puss




jag måste få ta mina egna val, för att få reda på vad som är rätt elller fel. O det måste ni förstå.

/ emelieisabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0