bara "så länge header"

oj, har jobbat med min stilmall nu, och jag kan ju inte påstå att jag fattade särskilt mycket.
Jag är i vilket fall som helst hur trött på min header just nu, så jag gjorde en snabb som jag ska ha så länge, tills jag kommit på hur min header ska se ut. Hoppas inte bloggen är för tråkig nu.

Jag gick upp till skolan och skrev biologi provet idag, kände att jag har slitit med pluggandet och då känns det inte så bra om jag skjuter upp det. Märkte igår att jag missat 5 sidor, inte bra !
men provet gick bra ändå trots allt, förvånande ändå, eftersom jag missade 5 sidor men det slutade juh bra och det är ju huvudsaken. Min feber är över nu, men fortfarande jäkligt ont i halsen men mamma har köpt "strepsils" nu , hoppas inte reklamen ljuger, för strepsils ska ju vara så himla bra.
Imorgon är det fredag, ska försöka gå till skolan jag ska ju i alla fall göra provet i morgon, så plugga ska jag göra. Och sen måste jag ju packa med, jag åker på lördag 04.45 ungefär. Vilket betyder att det inte blir någon sovmorgon.

Nu ska jag ha det mysigt och fika med mamma och min äckliga hostmedicin, mindre mysigt.
sen packa & plugga.

/emelieisabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0