helgen

okej en hel helg i ett inlägg.
Jobbigt att läsa för er kanske, men ska försöka endå.

Fredag : Ledig från skolan, riktigt skönt, var på begravning i grebo väldigt vackert men sorgligt.
Sen på kvällen gick jag ut med emma, emelie, madde, olivia & andrea. Var mest ute i mantorp och träffa lite folk.
Mysigt men kallt om fötterna, jag tycker det är mysigt när det är kallt och man får komma in i ett varmt hus.

Lördag : Vaknade rätt tidigt, städa mitt rum och tåg sedan tåget in till linköping för att köra sista fotbollsmatchen mot Åtvidaberg, slutade med vinst 4-1, tog hem andra platsen i division 2 och första platsen i division 1. Braa tycker jag ! åkte hem och drog direkt till emma, där jag gjorde mig i ordning och sedan åkte emma jag, emelie, linnea, madde och olivia, till tälle. trevlig lördagkväll med mycket folk.

och idag har jag spelat säsongens första handbollsmatch mot Rp, gick inte så bra, och vi har väll inte riktigt hunnit spela in oss, men aja. Är verkligen inte nöjd över min insats, jag får ligga i hårdträning.

har två prov den här veckan med, plus massa träningar, så förvänta er inte mycket inlägg.
men jag gör mitt bästa. skulle ladda in ngra bilder men orkar inte.
Är sugen på att se ett antal sex and the city avsnitt.

Så hejdå osociala blogg / osociala emelieisabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0