emelie is back, back again

jag är hemma från spaaaiin. Och om jag är på riktigt bra humör sen så kanske ni får lite bilder med.
Så jävla glad över att kunna prata med nån som fattar vad man säger, och idioterna kunde ju inte engelska heller, så jävla tröga, agressision där !
Spotify är inte riktigt på min sida , för femte gången . Så gamla godingar från mobilen bedövar mina örongångar.
det funkar.
Jag har varit duktig och städat och packat upp allt, sen ska jag ta hand om köket med.
Då är man rastlös. Emelie mantel kommer om en stund. niiiiicee.

blogg humöret har dött, eller jag får inte ner orden.
problem kan man ju säga ?

by the way : funderar på att skaffa ansiktsboken, men bara 50 % säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0