ha en trevlig helg i dalen.

mitt namn är carl och det är faktiskt ingen skillnad alls.
- titta lite åt hööger calle.
- mitt namn är faktiskt carl.
- nej det blir preisless för dig dö.

haha det är ju tur att "rolig" reklam är uppfunnen.
o.. jajajaj, jag vet att jag är bland den sämsta på att blogga, men just nu har jag inget liv. Plugga träna, gå i skolan, plugga.
oj vilket liv hörrni ?
Tittar på idol, och är arg för att camilla är inte bra, och camilla går vidare. aeee tycker vi inte om.
Emma och jag tröst- äter och tillbringar våra helger i dalen, mer säger jag inte, det känns förnedrande vill inte smutsa ner våra namn.
Sandwich peeeeepparkaaaaka, är ju tillbaka i mantorp. Firades med en sandwich pepparkaka.
Den lilla filuren är saknad.
Får inte glömma att MIN ÄLSKADE AGNES PERSSON blir 14 idag, eller i 1 h och 15 minuter till.

helgen kommer också att bli en bra helg har jag bestämt, träning i morgon bitti sen seket två matcher, vilket betyder, kliiirr i kassan. sen fix och cykla till sya med linnea. filmkväll hos josefdaman.
Söndag, match mot malmslätt pepp till hundra.

ett senare inlägg sen kancheeeeeeeeee ?
njaaa får se.

/ emelieisabelle

Kommentarer
Postat av: Agnes

huhu, känns skönt att ha kommit in i 14års-klubben nu!

<3 haha

2009-10-10 @ 12:50:54
URL: http://agnesmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0