Kass uppdatering?

- behöver jag ens svara på frågan.
Ursäkt: två prov, två läxor. två dagar träning, två krämper : trött och trött.
Hoppas ursäkten godtas. Helgen var bra, i fredags såg madde, olivia och jag på film och myste.
I lördags myste alla tjejerna hemma hos mig med två flmer och lite flöt.
och till sist; i söndags match , död efteråt, ungefär.. eller det kändes som så. Tack vare , cp dagar, cp läxor, cp skola.
Handbollsträningen räddade min dag idag, slapp i alla fall plugga hela dagen, lite hann jag allt klämma in, konstigt att man alltid har tid för att plugga, men aldrig tid för nått annat?
Längtar tills den här "pain-in-the-ass" veckan är över, då drar vi till BARCELONA SPANIEN ZLATAN.
och det bästa med det är ju att när jag kommer hem så är det ett halvt höstlov kvar VILKET BETYDER: slappa va ute halva natten med kompisar och "chilla pung", att jag ska !
ska nog övergå till pluggning en stund, sen ska jag lägga mig.
jag är tröööööött. 

emelieisabelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0