linnea mitt lilla ägg

sitter hemma hos emelie mantel.
har åkt hit på min gröna sköna cykel,
med min röda sköna jacka.
Hade handbollsträning i morse, gick dit med min röda jacka. Träningen gick väl inte riktigt så bra som jag hoppats men gööör pepp till match i morgon. JAG ÄLSKAR mitt lag. Gick hem med min röda jacka tog en sväng till mormor med min gröna "gamla bettan".
Och slutade här, med den röda jackan hängandes två meter bort, buhu . Hur är det anki säger ? " The world's smallest violin playing only for you" kuul skämt.
Ikväll blir det lungt tror jag, jag och min röda jacka o emelie på ett litet hörn.

hoppas linnea smarthead förstår vilken jacka jag köpt nu ?
det brukar ta ett tag för henne, ett tips: läs texten 3 ggr så kanske det tänds ett litet ljus.

hihih failcake

/ emelieisabelle


Kommentarer
Postat av: LINNEA

Det klickade till.

JAG FATTAR!

2009-10-17 @ 17:23:30
URL: http://linneeaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0