mitt inne i en känslig situation. där tårarna rinner

ska få till det här till ett långt inlägg.
Igår var vi hos olivia och tittade på film, trick or treat. Rätt konstig film tycker jag, läskig var den ju med. Gick sen ut och gick ut en stund. Emma och jag gick till VÅR electricbox.
Vaknade  rätt skapligt, eller jag sa åt pappa att väcka mig. Hatar att vakna så sent, för det känns som hela dagen är över då. Har ominstallerat spotify, igen. Så har letat låtar till min spellista. Nu är det fix som gäller. För jag och min saknade josefine som jag inte träffat på hela lovet , ska ner och titta på KM:et , det är tungt att känna att jag inte får vara med.
Sen ska jag nog till emma om inte planerna förändras, så vi ska ngn annan stans.
Man vet aldrig.

För övrigt,  så är det här en väldigt jobbig dag, för min del.
Jag orkar inte förklara varför det är för jobbigt. Önskar att det vore som för ett år sen. Eller som jag alltid önskat sen den här dagen, för ett år sedan. Kan inte förstå att jag känt så här i ett helt år.
Ni kanske förstår vad jag menar nu, men jag orkar inte bevisa att det är så. Det är för jobbigt helt enkelt. Jag kan inte va den som skrattar hela tiden, även fast jag önskar det. idag kan va en sån dag, eftersom just idag betyder så mycket för mig. Jag skulle kunna börja gråta nu, det skulle jag kunnat till och från i ett helt år. Seriöst... I ett helt år har jag känns samma sak, ett år..52 veckor..365 dagar...21900 minuter...1314000 sekunder....
Tagen i ett helt år.
olycklig-lycklig-olycklig-lycklig-olycklig-lycklig-olycklig

jag önskar att det kunde sluta med lycklig istället för olycklig.
mina känslor kommer aldrig sluta - inte mina tårar heller .




Glad halloween

/ emelieisabelle

Kommentarer
Postat av: Bullen

Hoppas du mår bättre snart. :( :)

Idag ska vi ju få medaljer också. :D

2009-10-31 @ 13:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0