ni skulle sett min dröm i natt, ge mig

Har ni någonsin varit med om att ni drömt en sån perfekt dröm, som ni verkligen önskat att det var på riktigt och ni är rädda för att vakna i fall att det är en dröm, och sen vaknar ni och blir helt deprimerade för att det bara var en dröm ?

Jag drömde en sån dröm i natt. Jag vet inte hur mycket jag önskar att det vore verklighet, det är som om den sista pusselbiten skulle falla på plats, allt skulle vara perfekt. Känns samtidigt som att det "aldrig" kan bli bra, och om något blir bra, då är det något annat som förstör det.
Drömmen var verkligen perfekt. Allt jag vill ha, och jag vill bara att det ska bli så nu. Och nu sitter jag i soffan och är ledsen eftersom det bara var en dröm, men drömmen sitter kvar i huvudet, jag känner den till och med i kroppen, i hjärtat. Jag önskar bara att allt skulle vara så som det var i drömmen.

-tillbaka tíll verkligheten:

det är så här att min hals är ungefär död, uppriven och vass. Jag kan inte ens dricka vatten för det gör så in i helvete ont.
Och jag ringde igår till vårdcentralen, men som vanligt "fanns det inget dom kunde göra" om det inte blev värre idag, kan det bli värre ?
Sen igår kväll fick jag feber 38,3 . hel konstigt tycker jag, alltså helt plötsligt. Sen i morse hade jag 36,7 . Men nu så ringde mamma till vårcentralen, igen. och nu fick jag komma, hoppas bara att jag får nånting, för så här jobbigt ska jag ju inte behöva ha.
Sen så bad jag olivia igår innan jag fick feber att hon kunde fixa nått med alla tjejer i morgon eftersom jag åker på lördag, känns ju kul eftersom jag feber direkt efter, som att : heheh nu längtar emelie till nått roligt, kan  vi inte ge henne feber?, åååh jätte bra ide!
Men eftersom jag inte har nån feber idag får jag nog träffa dom, jag viill träffa mina fina vänner.
Sen i morgon åker jag till barcelona, alltså om exakt en dag sitter jag på planet.
Jag är konstig men jag älskar att flyga.
Tror jag fick med allt jag tänkte skriva nu på morgonen, ska till vårdcentralen 10.30 så måste klä på mig, det blir nog säkert ett inlägg när jag kommer hem, hoppas jag får nånting.

HÅLL TUMMARNA!

+ att jag tänkte på en sak, om jag får pencillin så kan jag träffa tjejorna för då smittar jag inte. får bara hoppas att jag får nånting.

SLÄPP INTE TUMMARNA!

/emelieisabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0