sjuk och pluggning

Jag är sjuk, en del kanske säger att det är skönt, DET ÄR DET INTE!
för det första kunde jag inte sova i natt på grund av febern, sen så känns mitt huvud som om det väger 5 kilo, och jag har ont överallt. Och det värsta är att vi har två prov, så jag måste plugga. Får hoppas att febern går över för jag ska göra proven, jag tänker inte ha två prov att komma tillbaka till efter höstlovet. Makaroner och köttfärsås försökte jag att äta, men hade inte direkt någon mat lust. Har tillbringat 3 timmar framför tv:n och jag skojar inte.
Känner att jag måste börja plugga biologi, men jag orkar verkligen inte...
Och vet ni en till dålig grej, jag fick låna 6 säsonger "sex and the city" med 4 avsnitt på varje skiva, dom är slut, jag har  sett färdigt alla. Skit också.

Ska försöka fatta biologin nu, sjukling som inte fattar, ta mig här ifrån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0