tjatja bloggen

kan ju börja mitt inlägg med att säga att det finns inget andrat ord mer än , glädje & stolthet !
MIF/HF vs MAIK
34 - 8
så in i helvete underbart och bra spelat, tjejor !
Helgen har också varit bra, kunde varit bättre.
Linnea och jag cyklade hem ifrån sya igår natt, mysigt.
Såg på fotboll, sverige - danmark. inte det bästa vi har sett direkt, men sverige börjar vänja oss med det.
Ska snart sätta igång med so:n som inte är färdig. men förstod inte riktigt hur man skulle göra. men nu jäklar så ska jag lägga min själ i skolan. trött på halvbra resultat..
Är riktigt trött nu så blir nog att krypa ner i soffan efter min intensiva pluggning, som snart börjar.
So:n och början på mitt nya liv kallar.

btw: vill förbereda er på dålig uppdatering i veckan, stort & jobbigt svenska prov, så pluggning och träna till tusen !

/ emelieisabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0