all min tid är bara tidsfördriv.

Det känns som jag går och väntar på nånting, som jag har att se fram imot, så mycket man längtade till julafton i början av december när man var fyra/fem år, så mycket känns det som jag längtar till nånting, men just nu har jag inte en aning. varenda dag känns som tidsfördriv, jag vill bara att det ska bli kväll så det blir natt och sen ny dag, frustrerande och förvirrande.

Förbannade skolan idag igen, det är rätt jobbigt nu, men fick sån jävla panik idag, har en bilduppgift + processbeskrivning som jag skulle göra färdigt idag, vilket betyder att "smarta" emelie, jobbat så himla mycket på dom tidigare lektionerna så hon verkligen kommit längre än att bara skissa så hon inte behövde stressa nått idag.
Sant ? NEJ!!
Jobbade så in i helvete , tog hela min läxgrupp:s tid också, men klar blev jag, det var i alla fall kul lektion. a jag skrev kul, ni såg inte fel, kan inte förstå det ens själv :o
Har pluggat lite tyska och matte. så matteläxan är klar, skönt.
Tyskaprov i morgon, jag ser inte fram emot det, men bara att härda . För efteråt är det juh ändå helg. och det är helt okej.
Jobbig dag i morgon att se fram emot, så funderar på om jag ska ta en lång,varm dusch, läsa lite tyska till sen krypa ner i soffan och slappa till tusen.

/ emelieisabelle

A N D I  D O N' T  N O W  H O W  TO  B E  F I N E  W H E N  I' M  N O T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0